Etniczne.

Temat: Tyskie mamy
KAMA ja rodziłam Kinge w Mikołowie i dobrze wspominam poród. Jeśli chodzi o Dyrde to słyszałam, że jest dobrym ginekologiem, ale źle wspominam jego badanie przed porodem. Jednak czułam, że dobrze się mną opiekuje i chce jak najlepiej (a było trochę problemów). Znam jego żone kardiologa.
A na kiedy masz termin? Jesteś już na L4?
Czy kojarzysz mnie może? Byłam kiedyś z Kingą na rękach w przedszkolu to nawet do niej zagadywałaś.

Jeśli chodzi o Dawida to rzeczywiście wydaje się, że to spokojne dziecko, długo musi dostosowywać się do nowych sytuacji. Jest trochę bojaźliwy. Ale podobno w tym roku w przedszkolu się wyrobił i koleguje się z łobuzami. za to w domu daje popalić , nabiera też nawyków od 9 letniego kuzyna.

AGULKA jak dzisiaj samopoczucie? Martwię się o ciebie?


GOSIU, AGA co u was?

Mam cały czas taki lęk o Kinge, żeby jej nie powtórzyło się to zap.ucha. Podobno te infekce lubią wracać. Mam nadzieję, że ten antybiotyk nie był za krótko. Aguś, zdaje się, że Ola miała też problemy z uszkami. Też miała zapalenie?
Planuję dziś mały spacerek jak pogoda dopisze. Może przejde się po Dawida do przedszkola. A jutro ma wycieczkę.

Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=9020



Temat: Gdzie rodzić naturalnie na Śląsku ?
orzechowa - nie wiem czy się zdecydowałaś - polecam Szpital Powiatowy w Mikołowie. Super położne, myślę, że możesz się z nimi dogadać, ale generalnie obojętnie na jaką trafisz to nie będzie źle. Porodówka to faktycznie osobne boksy, ale na tyle intymne, że nikt nie zagląda - drzwi są zamknięte. Rutynowo nie nacinają - w moim przytpadku nie było wyjścia, więc nacieli - potrafiłam usiąść w kilka godzin po porodzie, rana zagoiła się w ekspresowym tempie, póki co nie mam sensacji w stylu nietrzymanie moczu, zobaczymy jak minie połóg i przyjdzie do pierwszeg zbliżenia Odwiedziny są od 12-18 - ja akurat tego bardzo potrzebowałam, bo jak tylko mąż znikała około godziny 18nastej miałam strasznego doła i stres( może dlatego, że byłam na sali jednoosobowej). ZZO - po wcześniejszych ustaleniach z ginekologiem, konsultacji z anestezjologiem można dostać bez problemu.
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=61633


Temat:
Szkoda nerwów na ginekologa, który opowiada takie rzeczy...
Mogę polecić świetną ginekolog "enpeerową", ale ona przyjmuje w Bielsku - to jednak kawałek drogi z Gliwic. Z tego co ja wiem to niestety jedyna ginekolog na Śląsku, propagująca metody naturalne.
Ale znam też dobrego ginekologa w Mikołowie (to już całkiem blisko), który wprawdzie nie jest typowo enpeerowy, ale wie o co chodzi w metodach, nie patrzy na mnie jak na kosmitkę, wykorzystuje przy diagnostyce informacje, których mu dostarczam dzięki obserwacjom i od chwili gdy mu powiedziałam jaką metodę stosuję ani razu nie próbował namówić mnie na tabletki. Facet jest OK.
Gdybyś była zainteresowana to na priv mogę podać namiary.
Źródło: naturalnemetody.fora.pl/a/a,2018.html


Temat:

Zależy jak duża jest Twoja tolerancja co do odległości Z Sosnowca też nikogo nie znam, ale jeśli chodzi o Śląsk to mogę polecić z Mikołowa i z Bielska-Białej.

Poproszę o namiary na ginekologa z Mikołowa Oczywiście mówimy o takim, który zna się na NPR i spojrzy na moje wykresy...?
Źródło: naturalnemetody.fora.pl/a/a,2119.html


Temat:

Zależy jak duża jest Twoja tolerancja co do odległości Z Sosnowca też nikogo nie znam, ale jeśli chodzi o Śląsk to mogę polecić z Mikołowa i z Bielska-Białej.

Poproszę o namiary na ginekologa z Mikołowa Oczywiście mówimy o takim, który zna się na NPR i spojrzy na moje wykresy...?
Eja, wysłałam pw.
Źródło: naturalnemetody.fora.pl/a/a,2119.html


Temat: Lista ginów
Miasto: Tychy
Nazwisko lekarza: dr n. med. Adam Dyrda
Adres: ul. Skalna (gabinet w prywatnym domu)
NFZ/Prywatnie- tylko prywatnie
Cena wizyty i ew. usług (wypisanie recepty) lub badań: wizyta z badaniami 80 zl; recepty bezplatnie, bez kolejki
Godziny przyjmowania: wtorki, czwartki od ok. 14:30, teoretycznie do 18, ale zwykle dluzej
Nr telefonu: <PW me>
Czas oczekiwania na wizytę: nie trzeba sie umawiac,ale warto byc wczesniej (ok. godziny 13-14), bo pozniej sa straszne kolejki:(
Dostępne bajery (USG, plastikowe wzierniki, czy bada piersi): usg, badanie piersi, wzierniki plastikowe
Inne: b. mily i delikatny; ordynator oddz. ginekologii i poloznictwa w szpitalu w Mikolowie, dobry specjalista; cytolog.
w zimie niestety w poczekalni jest zimno (ubierac sie cieplo nalezy;) ); no i te nieszczesne kolejki:(
Źródło: antyforum.pl/viewtopic.php?t=654


Temat: ginekolog w krakowie lub na śląsku - kogo polecacie :)
Ja Ci moge polecic pania prof. Violette Skrzypulec do ktorej sama chodze Jest naprawde w porzadku, jest prawdziwym fachowcem w swojej dziedzinie (uczy na mojej uczelni - ŚUM i ma duzo publikacji w gazetach medycznych i nie tylko) i posiada nowoczesny sprzet w swoim prywatnym gabinecie. Ja na razie nie staram sie o dziecko ale widzialam u niej mnostwo zdjec niemowlakow nadeslanych od wdziecznych rodzicow, ktore zajmowaly pol sciany no i wydaje mi sie ze nie jest zbyt droga w porownaniu do innych ginekologow do ktorych chodzilam. Jedyny minus jest taki, ze trzeba sie dlugo wczesniej umawiac telefonicznie na wizyty i telefonuje sie tylko w scisle okreslonych godzinach
Przyjmuje w Mikolowie, nie wiem czy moge podac dokladny adres na forum wiec jak jestes zainteresowana to Ci podam dokladniejsze info na PW
Źródło: abcslubu.nazwa.pl/forum/viewtopic.php?t=4328


Temat: Biewery iYorki z Orzesza
No to ja dobrze wiem ,przeciez nie mam 10lat , Ja juz mam pieski od dziecka i tak pozostało do dziś ,mam Yorki ok, 15lat byłam w ZK,-ale jak kupiłam -Biewery to przepisałam do PKPR.. i nikt nie miał zalu wręcz odwrotnie ,Mąż miał owczarki potem zakochał sie w Rottweilerach ma juz 2-gą parę -sa złoto medaliści ,w zeszłym roku ja dokupiłam męzowi Rotkę u sędziego z Myslowić więc ma 3-szt wystawia je nadal w ZK,,
I wiem cos na temat wmowy -jakie są ,I sporo wiem ,,,,,no ale .Nie lubie się sprzeczać to nie dla mnie ....


23-czerwca Axon ma 8miesięcy -jeszcze idzie wiele zrobić -mowi P,doktor, Uszka trzeba umiec lepić ,nie łamac .Mowi do mnie prosty sposób -Guma do zucia wyżuc dokładnie i zlepć uszko z włoskami z szyji . zabieg kosmetyczny tylo specialne nici ,Musi do widzieć ,Jak mnie cos nie gra jadę do kilku wetów ,W Orzeszu mam 3-wetów ,a ja jade do Mikołowa do fachowca , do Katowic do Gierka ,ktory robił operację na kolanku Iskierce co juz dawno opisywałam ,ktora miała 4mies,, i jej waga była 400g i wszystko sie udało i Iskierka jest w Wrocławiu i lekarzy weter,,,I chodzi , do Mysłowic do wspaniałych hirurgów i ginekologia sie zajmują
Źródło: luckydog.home.pl/viewtopic.php?t=153


Temat: uciążliwy ból przy stosunku... :(
lollirot ja sie wcale nie chwale... ktoś pytał więc powiedziałem ile mamy lat, jej strach wynikał ze zwykłej niewiedzy.Przeprowadziliśmy rozmowe i idziemy razem do ginekologa.Muszę sie teraz zoriętować gdzie jest w pobliżu Katowic- Mikołowa jakiś gabinet i umówic ją na wizyte...
A to z facetami jest podobno jak z dziećmi

[ Dodano: 2007-01-09, 21:05 ]
Źródło: agnieszka.com.pl/forum_php/viewtopic.php?t=6868